Zgłoszenia atrakcji
- Atrakcje
- Zgłoszenia atrakcji
Zasady zgłaszania atrakcji
- Zbiórka atrakcji odbywa się za pośrednictwem systemu Nagato.
Start zgłoszeń: 13.11.2019
Zamknięcie zgłoszeń: 29.11.2019
- W przypadku chęci poprowadzenia całego bloku atrakcji, sali tematycznej, itp., należy zgłosić się mailowo na adres: atrakcje@funcube.pl. Zgłoszenia te będą rozpatrywane niezależnie. Osoba odpowiedzialna za salę zobowiązana jest do przesłania pełnego planu atrakcji najpóźniej do dnia 24.11.2019, zgodnego ze wzorem, który otrzyma od koordynatora atrakcji.
- Wszyscy prowadzący atrakcje zobowiązani są do opłacenia biletu wstępu. Atrakcje osób, które nie opłacą biletu w terminie nie będą brane pod uwagę.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia atrakcji bez podania przyczyny.
- Wcześniejszy przyjazd na konwent będzie możliwy tylko w szczególnych wypadkach i tylko po wcześniejszym kontakcie z organizatorem.
- Prowadzący atrakcje, którzy nie ukończyli 18 lat mają obowiązek okazania zgody od rodziców (wzór zgody do pobrania).
- Twórca atrakcji, który nie będzie mógł pojawić się na konwencie lub poprowadzić swojej atrakcji zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o tym koordynatora.
- Organizator nie gwarantuje dostępu do Internetu podczas prowadzenia atrakcji, prosimy mieć to na uwadze podczas przygotowywania materiałów.
- Osobom prowadzącym atrakcje przysługują zniżka na bilet w wysokości 15 zł za każdą godzinę prowadzonej atrakcji.
- Zwroty będą wydawane w niedzielę 15.12.2019 od godziny 8.00 w biurze konwentowym lub wcześniej po uzgodnieniu z koordynatorem.
- Wszelkie pytania związane z punktami programu konwentu prosimy kierować na adres: atrakcje@funcube.pl
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez twórców w salach, w których prowadzili oni swoje atrakcje.
- Twórcy atrakcji zobowiązani są do przestrzegania regulaminu konwentu.